Only four days :)

Lite trött är jag. Det går segt men har trots det röjt i syrrans garderob (lagt allt i ordning för ordning ska det va) i förhoppning om att hitta nåt som är mitt som jag bara inte kan hitta. Ett par termoleggings jag tänkte ha när jag går ut och går sen. Men näpp där finns dom tydligen inte heller. Inte i min heller ju. Typiskt!
Tvättar för fullt nu, lika bra att börja i god tid så kan man ju börja planera lite vad man ska ha med och ej. Allt blir ju annars i sista sekund och har en del jag ska göra och iväg på under Fredagen så tänker packa på torsdag det mesta (tror jag). Sen vill man ju såklart ha städat och gjort fint innan man ger sig iväg med ;-)

Kollade temperaturen våran första dag där och det ser ju lovande ut...hoppas jag! ♥


Söndag

vind soligt

Natt: 24°C Dag: 32°C

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0