Två dagar efter operationen!


Har precis fått Antibiotika i armen(dropp alltså). Linda är hos mig nu,så vi väntar på att läkaren ska komma,men det va ju fasen längesen nu dom sa att dom skulle komma:S
Var uppe och duschade imorses eftersom kirurgen sa åt mig och även dom andra att se till så jag gjorde då. Då skulle man tydligen piggna till. Jag fattar inget:P Haa! Men det säger ju sig självt för man känner sig ju betydligt frächare:)
Så det va gott att fått tvättat sig!
Så JÄVLA svullen är jag så det går inte att någon bara kan föreställa sig,utan det måste ses med egna ögon det här. Äta kan man inte såklart. Men dricka går bättre och det gör jag så gott jag kan och orkar. Försöker!
Nu måste jag snart på toa....men det är ca 10 minuter kvar på Antibiotikan,så jag ska försöka stå ut. Annars får jag dra med mig hela köret av droppställningen och det är lite omständigt,men inte så farligt. Så jag väntar,får stå ut;-)
ÅÅÅÅ,kan inte han/hon läkaren komma nu. Så man kan få vila i lugn å ro och slippa tänka på och undra NÄR dom kommer. Det är faktiskt jobbigt att veta att ngon ska komma och granska en. Prata går ju inte så bra:(
Äntligen Hemma går på tv:n nu....

Orkar inte skriva mer nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0