Äntligen fixat och klart!

Tjoohoo=)
Bokade en utlandsresa idag! Så nu ska syskonen Andersson för första gången åka utomlands ihop. Jo man har ju varit iväg hela familjen såklart,men aldrig bara syskonen,så det ska bli väldigt spännande.
Fast ajaj...jag känner ett enormt ansvar nu när man är äldst och allt. Blir ju alltid så! Men en fördel ju på nåt vis! Dom andra två åker ju som ungdom. Lite oroligt med tanke på med att min bror har Diabetes vilket gör det extra viktigt. Det finns ju alltid en risk att något händer. Men jag kan ju det mesta eftersom man bor med honom och man har ju fått lära sig så otroligt mkt på grund av det. Jag ser ju på honom om han tex skulle ha lågt socker eller när något inte står rätt till:) Det ska nog gå bra!
        Det hotellet vi ska bo på hade inet kylskåp på hotellen,utan det fick man hyra i mån om att det fanns eller nåt sånt. Men eftersom brorsan då har Diabetes är det ju så viktigt med insulinet att det hålls kallt så MÅSTE vu ju ha. Hon va så snäll så hon skrev det i bokningen:)
Men nu känner jag att det är mycket att tänka på och mer nervöst. Känns nästan som att jag ska åka själv,men så är det ju inte. Det va ju såpass längesen brorsan va iväg. Syrran,jag och pappa va ju klart i Turkiet nu i April men då tänker hon jui et till på samma vis utan pappa vet ju det mesta. Jag har ju med varit i en del länder så man kan ju lite. Just på flygplatsen här i Sverige är det la ingen större fara. Fasen..det blir ju värre där när vi är framme i Afrika:S
Åhhhh,jösses. Hur ska lilla jag klara detta. Jooo,men det blir asbra säkert! Nu har man nåt att se fam emot iallafall!

Linda va här i kväll och de va väldigt kul :-D Tur detta är fixat nu!! Skriver mer imorn....måste sova nu för nu är jag äntligen trött. Ska skriva lite i min lilla Dagbok med. Kul att ha lite nedskrivna anteckningar tycker ja som man kan blicka tillbaks till;-)

GODNATT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0