Diggiloo en endra gång!

Hejsan! Har varit såå mycket i helgen så jag har inte hängt med i svängarna riktigt. Antingen så finns det inget att göra eller som det varit nu...allt på en gång. Först jobb hela veckan, sen bröllopsfest och sen iväg på söndagen och sen iväg på måndagen. Men det har varit otroligt kul:)
Så nu ska jag berätta lite om Söndagen då jag,syrran,pappa,Celicia och hennes mamma skule till Borås och kolla på Diggiloo! Nanne hade skrivit upp oss på gästlistan så det sa vi när vi hade kommi dit och sen fick vi våra platser.
I sista sekund kom vi!


Det va ju betydligt bättre platser än sist iallafall:) Alltid lika kul men tyvärr kom det lite regn då å då! Det var så jäkla kallt med och det va då inte härligt! Man drar ju inte med sig masssa klädesplagg precis. Nog med att jag faktiskt brukar ha med mig det mesta...men nääh. Fast varför klaga på det. Försent..nu har jag ju redan gjort det ;-)


Sen i slutet ställde vi oss här,man orkade inte sitta mer.



Sen kom dom fram...här ser vi Linda Bengtzing! Hon är väldigt snäll faktiskt :)


                              Å här har vi Måns också som gick ut för att ta kort med några.
                                        Linda Bengtzing sa: Skrik Moms..mera Moms!!! 
     



Nanne var väldigtväldigt stressad vilket man ser väldigt väl :( Så det var inte länge vi fick pratat med henne. Men vi skulle pratas mer på måndagen sa hon. Hon va ändå glad att se oss :-D


Sen va det dags att åka hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0