Kalas:)

Heej!  Varit på kalas ikväll hos min morbrors fru som fyllde år. HurraHurra:D Det va jag,mamma och syrran som va där. Pappa och brorsan va i Göteborg med min farbror på nån grej så dom kunde inte följa med. Sen va det Mormor som va där. Min andra morbror och hans tre barn,alltså mina kusiner. Dom är sååå söta och rara. Sen var det Jepps(födelsedagsbarnet) syster och man som också var där.
God mat och allt:) Jag och jossan satt vid barnen och det va kul för dom pratade så. Särskilt den mittersta kusinen som är 7år =) Han frågade vad vi brukar leka hemma och om vi brukar slåss. Så gulligt! Sen lekte vi lite med dom. Hade brottning och jagades lite. Det är så gulligt med barn :D Ojj!!

Lägger in en bild från i somras när Jossan konfirmerades och dom va här. Hela kusingänget samlade! :)


Hade kunnat skriva mer om det men just nu tramsar jag&Jossan och det är etydligt roligare;-P Vi sitter här och tar lite kort,så vem vet. Kanske lägger in ett och annat imorn. Haha.

Jossan var ute på promenad idag med,långpromenad och det tog väl ungefär en timma. Sen badade jag sen va det ju dags att göra sig fixad för fest. Har inte hänt så mycket mer ikväll.
Joo just det. Alla mina kort som jag beställde kom i fredags så jag va på Posten och hämtade dom. Ikväll igen satt jag lite och har börjat sortera och klistra in lite i mitt fina MAROCKO-Album:)

Hörs imorn! Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0