Kan inte beskriva :(

Hejhej!!
Denna morgonen har väl inte varit så lyckad precis. ÅHHHH...jag är sååå besviken alltså :( Faaaan!!!
Men det tänker jag inte gå in på mer om just varför det inte varit bra. Men ändå är jag glad och det tänker jag inte heller skriva varför jag är just det heller ;-P
Jenny är hemlighetsfull hon ;-P

Men nu ska jag ut och gå en promenad med mamma! Sen går jag väl min runda ensam ikväll igen då som tar en sådär 45 minuter i rask takt ;-) Lite trist att gå själv,men det får ju gå. Men man vet aldrig,det kan ju komma annat emellan...

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Ida

Hihi ja du är lite hmlighetsfull jenny=) nyfi=). Ne man skall ha lite hemligheter med.



Lycka till med promenaden mamma och jag skall med gå idag till skogen å plocka svamp.



Kram

2008-08-23 @ 11:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0