20 December-Vild med Celicia!

Tänk att ännu en gån få uppleva en kväll på Rondo. Denna gången med Celicia. Skulle blivit av tidigare med har aldrig lyckats bli av på nåt konstigt vis ;) Så nu idag skulle vi äntligen iväg. Så blir man sjuk. Men kände mig bättre och jag har ju varit betydligt sämre och åkt på grejer så varför skulle man inte åka nu. Nej fanns snarare inte ens i mina tankar. Jag skulle bara dit,så enkelt var det!!! Inget snack om saken.

Det blir ju lite dumt bara när man inte varit uppe på benen innan och sen helt plötsligt vända på det helt och hållet och fixa i ordning sig. Usch,jobbigt med det får ju gå. Bara att tiden går och sen inser man att man skulle börjat förlängesen. Men är man inte bra så är man inte,det får va bra som det är.

Väl färdig gav vi oss iväg. Träffade Celicia på tågstationen,men allt blev så stressigt så vi bestämde oss för att ta nästa tåg istället. Kollade i lite affärer och sen åkte vi hem till henne och var där tills det va dags att åka. Riktigt blåsigt väder så man fick ju pyssla med håret när vi var hos henne och så gosade jag med min lilla Sigrid.



Framme i Göteborg och sen var det dags att ta spårvagn.
Väntar på spårvagn till Liseberg!

Förväntansfulla och pirriga i magen över för vart vi skulle få sitta va vi. Kunde ju bli vart som helst. Spännande. En tjej visade oss till våran plats och jag måste säga att jag blev riktigt nöjd. Lite paff med,för min första reaktion va HÄR,ska vi sitta hääär???
Insåg ju sen att det va perfekt. Tyvärr kan man ju inte få allt och man får va glad det blev såpass bra som det blev,kunde ju vart varit ännu bättre. Precis där framme...allra längst fram. Fördelar med denna platsen vi fick också förstås.
Så jag blev nöjd :) Satt ingen brevid på ena sidan så man kunde ju känna sig lite fri dessutom med än att behöva sitta trångt och knappt kunna röra varken ben eller armar och framförallt inte stolen ;)

                       Celicia smygtar kort ;-)

Maten va la inte för goer precis,nä men jag blev mätt. Smakade inet med det just då bara. Det va det som va i den färska pastan jag inet gillade.
Efterrätten va ju underbart god. Den föll mig i smaken :) Jajjemen!!!



  Fyllde på med dricka innan showen började. Tiden gick så himla fort. Va där runt 19 och det började ju inte innan 21.30. Ändå rusar klockan iväg. Försökte ju njuta och verkligen ta vara på allt eftersom jag visste hur jävla bra det är och att det va sista gången :( Så det är ju som det är med det. Har man kul går tiden fort,när man inte vill den ska gå fort med så bara rusar den ju iväg.

När Nanne ska sjunga "Fire" med Bruce Springsteen så berättar hon och frågar lite om man varit med om när nån artist kommer och ska trycka upp mikrofonen i facet på en eller nåt sånt.. Tar upp en på scenen...Inte...här kommer jag säger hon då.
Haha...då går hon ut till publiken och ska ta upp en stackare...en man då. När hon har gått ner och går fram till en så får hon syn på Celicia och mig och då börjar hon vonka på oss samtidigt som hon ska ta upp honom. Shit va glad man blev<3

Jag kan bara inte beskriva i ord hur jäkla kul det är att va där. Och hur sjukt bra Nanne är. Hela showen,allt är så fantastiskt bra. Helt suveränt. Finns inget som slår det och det är jag bombsäker på!!!
Vårat bord va bäst,alla va igång och sjöng med,klappade händerna och såg lyckliga ut. Sån obeskrivlig känsla attt va där och se hur alla sjunger och klappar händerna..även äldre människor och se denna stämningen som är där. Ja det är helt magiskt.

Det bästa va ändå "Håll om mig" och den absolut sista låten "Sånt är livet"  Woooooooooooow är allt jag kan säga!!! Finns inte ord! :D

Tog kort ihop med!



Nanne och Celicia!

Tack för denna underbart roliga kvällen! Detta kommer jag aldrig glömma,så obeskrivligt kul! 

Kommentarer
Postat av: Celicia

helt otrolig kväll Jenny! tusen tack <3



Fulbild på mig härva! Usch..

2008-12-25 @ 01:03:25
URL: http://celiciahallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0