Flügger Målartvätt-Ready to use!

Tjenis!
Disk och åter disk,det har man då inte för lite av. Inte i detta huset iallafall. Det har jag sysslat med. Nu ska jag hämta tvätten nere i källaren och vika och lägga in. Det är också nåt det finns gott om. Finns tusen grejer att göra.
Nu kom jag på en till grej jag hade kunnat göra. Men det hinns inte med idag.
Jaa Flügger färg minsann. Ja..alla skåpen i köket skall tvättas innan målning. Så jag har faktiskt gjort det nu,några har jag hunnit med men tagit en liten paus. Blodsockerfall på G,så jag måste nog äta lite snart med så jag orkar med allt. Äta bör man ju,annars blir jag surer ;-)
Det märks skåpsdörrarna och lådorna blir vitare,tänk så fint det blir när allt är färdigt i köket här hemma :)

Nix! Får återgå nu till mitt pysslande! Tjingeling ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha tack! :)

Visst är det jobbigt?! :O Känner redan nu att tandnen börjar skjutas tillbaka... måste nog ha tandställning. :(

2008-12-02 @ 15:43:48
URL: http://mallethescatgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0