Titta det snöar!

Hallåj! Nu snöar det ute. Konstigt nog.
Har nyss kommit hem från jobbet. Har vär gått rätt ok. Skönt att komma hem,måste göra klart korten nu som jag pysslade med igår. Sorterat korten som låg i skåpet ute i hallen i en enda stor röra. Huller om buller.
Så nu ligger det iallafall i stora skokartonger,så jag sätter mig kanske och sorterar lite mer nu och lägger korten från samma "tillfällen" i olika högar osv. Finns ju massa kort med som man knappt ser vad som är på. Vad det föreställer och vad är det för nytta med att ha kvar dom egentligen. Äsch,släng dom säger jag. Men ska nog äta nånting nu förat för jag är hungrig och dags för food känner jag.

Jag har bitit mig på ett och samma ställe nu flera gånger om...så nu har det blivit en väldigt ond och lite svullen blåsa där. Ajjjj så jobbigt och ont :( Dessa blåsor tar ju sin tid men som tur är läker det ju fort i munnen ;)

*Puss&Kram*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0