Julafton imorgon!

Imorgon är det julafton! :O Tänk att det är julafton,det känns det absolut inte som tycker jag och det är ju klart tråkigt. Men nu är det ju så ändå. Hade det bara kommit lite snö så hade ju det gjort mycket mer.
Jag och min syster "försökte" göra lite julgodis nu ikväll,hade först och främst inte direkt någon lust med det eftersom det inte alls var planerat utan det kom så plötsligt. Visste heller inte vad vi skulle göra för något. Men det blev nåt konstigt och fel blev det. Ja,fel..helt fel! Helt konstigt,allt bara fastnade och konstigt konsistens blev det på det med. Samtidigt så började vi på något annat. Gjorde på vårat egna vis. Ville ha kakao med trots att det inte skulle vara det på dom kolorna,men så kan man ju faktiskt göra om man vill att det ska smaka chocklad liksom;)
Resultatet kanske jag ska berätta om; Det första vi gjorde blev smuligt men ganska gott. Det andra brände vid lite för jag orkade inte stå där och vänta eftersom jag helst inte ville bakat just ikväll. Sa till syrran att hon skulle passa det,men när jag väl gick dit för att kolla så hade hon ändå inte varit där. Huum,inte så konstigt med det faktiskt. Men det blev väl rätt gott ändå....men STENHÅRT:/ Jaja,det går ju att äta i allafall;) Hihi!

Så nu säger väl jag tack o Godnatt!
Önskar er:

En riktigt GOD JUL!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0