Trist va ordet!

Trist? Mmm..tråkigt har man när man sitter här. Iallafall just nu så här sent. Lite trött känner jag mig allt men ändå inte på ett vis. Har ingen lust att gå och lägga mig för jag vet att jag ändå inte kommer somna direkt utan att det tar nog ett bra tag,istället blir det bara som så att man ligger och tänker på alla sina bekymmer:S Åååh,tänk om det var så lätt att man bara kunde strunta i allt man går och tänker på i onödan som man inte ska behöva tänka på. Om det ändå kunde vara så att man var en sån person som bara struntar i allt man är orolig över och därmed sluta vara nervös i onödan. Bara skita i allt onödigt?! Men nu är det ju inte så:P
Det närmar sig julafton och ändå händer det inte så mkt precis. Känns som att dagarna bara går, men allt står stilla,humm,konstigt?? Det är väl för att det är som vanligt med allt såklart.
Hjälpte nyss min syster med ett skolarbete,då kan man riktigt känna sig tillbaka hur nedstämd man blir och pressen finns där. Tänk så underbart det är att inte behöva gå till skolan varenda dag,säger jag=D Det är då åtminstone en grej man är otroligt glad över;) Hee!

Nu är det dags att försöka sova lite ändå tror jag!
Så,ja...Nattinatti...Zzzz &Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0