Dag nummer två!

Hemmkommen från jobbet för nån timme sen eller nåt. Äntligen är denna dagen också över. Kan under anär jag kommer gå till jobbet och känna att det inet är farligt och keligt?! Vill ju liksom inet behöva känna att neeeej fasen jag viiillll inteeee!! =(
Är väl förhoppningsvis bara såhär nu i början. Har inte kommit in i det alls känner jag! Det är ju arbetsuppgifter som man känner att det mesta det klarar jag nog av. Men att veta vad som precis ska göra och också komma ihåg det,ja det är en annan femma. Jag som är så vimsig och stressad och värre blir det ju om man drabbas av panik av ovisshet:O

Hur ska jag klara detta nu då? Jag bestämmer ju själv iaf och ingen som behöver säga till mig,men aa jag vet inte?!

Har badat nu så nu ska jag bara vänta på att håret ska torka å sen fixa det. Sen bär det av till Gekås med familjen!!
Kul att tänka på något annat iallafall. Fast det hade varit skönt att va hemma med för den delen och njuta.

Imorn skulle jag också gå brevid hela dagen,men hon är sjuk som jag skulle gå med så hon jag gick idag med ska jag gå med imorn,men bara halva dagen:O Så jag ska klara resten själv:O Hjäääälp!!! :O

Nääää!!!! Skärpning! Nu får jag sätta på musik o skringra tankarna. Fullproppat med grejer som jag måste komma ihåg. Tror ni jag minns mycket från idag. Nä just det. Jag har ju glömt hälften:S Haha!

Pussiluss på eeer!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0