En film eller två

Hallåhallå!

Då var midsommar över nu med! Vad blir det nästa gång för firande? Jo, det blir nog min födelsedag då kanske? =) Om en månad ungefär ;-)

Nu g mig riktigt trött,har precis ätit lite sånt som vi åt igår och efter det tårta. Gottit! Kände mest för att äta grönsaker,men det blev ju inte mycket bättre sen när man proppade i sig lite tårta sen efterråt. Äh,vad gör det!
Ska kolla på film sen tänkte jag och ska nog höra om nån ska med ut och gå. MÅSTE ut och röra på mig en stund sen:)

Hade det rätt så kul sent på kvällen igår annars satt jag inne och var på gränsen att få migrän och kände mig inte alls pigg,jättetrött och hängig. Men senare efter några supar så blev man piggare. Nej jag skojja bara. Men jag och brorsan hämtade ut sterion och spelade musik,då blev det genast bättre.

Här kommer lite bilder från gårdagen :)



Jag & min lilla Svante =)

 
Sitter och äter...                                                              Mormor&min farbror!



Han gillade verkligen att ligga i min famn =) Å denna lilla sötnosen vill jag inte skiljas ifrån :- (
Alla är ju så söta på sitt lilla vis och sätt!!

Nu ska jag gå och se en film med mamma tänkte jag. Är lite orolig för jag har fått lite ont på ena sidan av käken,känns så konstigt. Drömde så hemskt inatt,men det får jag berätta mer om senare.
Hej så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0