Från ett till tio!

Go kväll på er! :D

Gummibanden är isatta och borstat tänderna har man,så snart ska jag sova!! Men nu sitter jag här och har väntat ett bra tag på att få gå hit. Jossan har suttit här så jag fick ligga i hennes säng och vänta på att få sitta här och skriva några rader. Trött som man är och jobbigt är det att vänta. Men nu är jag ju här :)
Börjar bli så trött så jag inte kommer på vad jag kan skriva. Nu är klockan snart 00 ju! Det blev visst så nu att det hände lite andra grejer än bloggskrivning.

Jossans kompis va här ikväll! Försökte få med dom ut på en promenad,tror ni jag lyckades? Absolut inte tyvärr:( Föreslod sen....Men jogga då??
Inte det heller verkade locka dom så värst mycket. Fotboll föreslod dom,men det kände jag inte för. Endast en liten stund.

Detta var vad dom hellre ville syssla med. Flyyyga =) Jag försökte också såklart,men det gick riktigt dåligt;P


De försöker flyga!
Här flyger Jossan!                                               Ajajaj!!

Blev rätt förvånad idag på morgonen för Josefin frågade: Ska vi storststäda idag jätteglatt?? Då är det bäst att göra det om hon frågar för hon är allt en slarvermaja. Hann göra lite i köket,finrummet och vid ingången. Joo vi har bytt massa glödlampor idag. Först ställa sig på en stod för att nå upp till taket. Är ju kort så nå kan man glömma;-P Sen skruva loss skruvarna samtidigt som man håller i själva glaset. Göra det samtidigt och hålla upp armarna gör att man fick kramp när skruvarna inte lossnar. Med mitt tålamod idag var det mindre kul. Gjorde glasen rena sen,så nu är de blanka och tjusiga.
Tvättat,diskat,dammsugat,torkat golv,letat upp mattor som vi kunde ha och en massa annat.
Finns så himla mycket som bör göras om här i detta huset alltså!! Bör...nej SKA göras om. Jag ska iallafall flytta ner till källaren och ha ett eget "litet" boende,men mycket ska fixas innan.
Ett framsteg är att duschen nu är putts väck! Jihoo! Finally:D

Neej,måste lägga mig nu! Annars blir jag så trött och seg på mornarna och kommer aldrig upp ur sängen;-)
Nattinatti sötnosar ;-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0