Midsommarafton!

Glad midsommar allesammans!!!
          



Midsommar idag den 20 Juni-08! Det är faktiskt också en månad kvar till min födelsedag kom jag på;-P Fyller 20 den 20 Juli och 20 som är mitt turnummer lyckligtvis. Får väl hoppas på lite tur då framöver. Har varken tur i varken det ena eller andra tråkigt nog måste jag erkänna :-(

Glad att Jossan ska vara hemma ikväll,blir mycket roligare då faktiskt, men annars undrar jag om det blir så mycket kul ändå. Känner mig inte så överlycklig precis idag. Humöret är inte på topp. Vet inte varför egentligen,känner mig bara inte glad. Kanske blir bättre får vi väl hoppas!
Grannen kommer och min farbror. Kanske mormor också, men det vet jag inte säkert än?!

Vad ska ni hitta på på denna dag då? =)

Trevlig Midsommarafton till er alla!  Var rädda om er <3

Kommentarer
Postat av: Ida

Glad midsommar !!!!!!!!!!!!!!!

2008-06-20 @ 11:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0