Onda gaddar!

Hejsan hoppsan:D

Då är det lördag idag! Ska väl inte hitta på så mycket idag inte. Har rejält ont i mina tänder. Inatt råkade jag flytta käken..vrida till...dra till så det slog i framtänderna och jädrar va ont,så ömma. Låter kanske konstigt men så var det ungefär. Som tur är så är det nog bra om några dagar igen. Då har dom väl flyttat sig till så som det ska vara:S
Klockan är redan 13.43...känns denna dagen varit lång,den är ju inte slut än på ett tag men jag har inte gjort alls mycket. Bara hunnit bada,kollat i tidninger och mest gått runt och velat. Hade tänkt träna lite...hittade lite mag och rygg-övningar i en tidning men har lite huvudvärk så det får nog vänta. Vill gärna inte det ska bli värre precis. Hur kul är det att ha huvudvärk egentligen. Inte alls nä!!
Ska ha myskväll(fel ord) med mamma,syrran och brorsan. Pappa är på teater eller vad det nu var. Syrran skulle egentligen åkt på läger eller nåt? Ja ni hör,man har ingen koll;-) Haha! Så nu blir det vi fyra. Pizza tror jag det blir,åh det har jag inte ätit sedan operationen. Det konstiga är att innan då dom första 3 veckorna iallafall så hade man kunnat göra vad som helst för att få kunna proppa i sig vad som helst för mat. Nu..ja nu tänker man inte så mycket på det. Fast kanske har det med att göra hur hungrig man är och inte. Jag är väl inte så sugen på mat helt enkelt;-) Inte just nu iallafall! Hii!
Hade gärna ätit pizza,men nu har jag ju ont i tänderna. Det kan aldrig va precis som man vill,hmm!

Häpp,nu ska jag gå och få i min lite dricka,kan ha druckit för lite idag. Så kanske huvudvärken lättar och inte blir värre:P
Nu är det ett evinnerligt tjafsande här mellan min bror o syster. Ojoj!! Snart blir det nog bråk:O
Kraaamaaar!!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ha ha!!!! gå runt och vela... känner igen det!!! ibland är man en riktig virrig höna och vet inte vad man skall göra av dagen. Blev din myskväll mysig?

puss

2008-06-14 @ 21:48:45
Postat av: Jenny

Nja..var ute och gick med syrran istället. Joggade halva biten och gick nästa. Vi hade en cykel med också för JOssan ville cykla,ja vi såg nog lite vimsiga ut där på vägen:S Hee! Har så ont i tänderna så det är gott att man inte har så mkt att göra just idag.

Pusss&kram

2008-06-14 @ 22:48:16
URL: http://nennia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0