Självgående!

Tjolahopp!!

Då är det Måndag igen! Det är Juli imorgon minsann! Va härligt med Juli...hoppas solen och det fina vädret kunde komma bara. Sen om det är fult väder om ca tre veckor när man jobbar till 15 varenda dag så ör det detsamma. Fast det gör ju inget det är fint på kvällarna förstår. Nog pratat om det. SOL vill jag ha,det är en sak som är klar.  :P

Slutade 13 idag och började gå hemåt. Pappa och brorsan var påväg hem då så dom stannade,men en bit hann jag =)
Har gått förvånansvärt bra idag konstigt nog. Hade kunnat gå mycket värre! Men är glad jag klarat gå själv idag. Däremot så vet jag ju inte säkert om jag gjort allt jag skulle och ska ha gjort. Men lär mig det nog eftersom mer och mer kanske ?  :)
      Har städat och tvättat och röjt upp lite här hemma sen jag kom hem. Lillasyster är ju sjuk. Var på jouren igår. Hög feber och jätteont i halsen:( Så det var HALSFLUSS...stackarn:( 
Ska laga lite mat nu till oss för vi är själva hemma änsålänge. Sen ska jag bada..eller om det kanske blir nu innan?! Jaja:)

Stooor kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0