Sjung om Studenten!

Då var det Student idag då. Tyvärr inte för min del dock. Alla va så glada....vilken glädje:D Är det något jag gärna skulle velat så är det att få uppleva Studenten en enda gång till. Eller få tillbaks min lilla misse Stina. Hennes missar saknar henne så. Dom har ju sin nya mamma,men det är frågan om det verkligen räcker.
Nu har syrran köpt i en djuraffär någon slags välling som man ska koka å ge. Så jag matade så gott det gick...hjälp va hungriga dom är:O Alla klättrade i stort sett på mig. Man fick turas om å ge nappflaskan till dom,alla ville ju ha.
Slutade med att jag fått slänga ut alla missar från mitt rum och storstäda....

Ska upp så tidigt imorn igen så nu ska jag sova,först måste jag hänga upp tvätten bara...puh! :(
Tåget går tidigt,ska till tandis! :P
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0