Ska på möte!

Har nyss badat,satt i linser och snart ska jag sminka mig med...sen fixa håret. Nu börjar jag undra hur fasen jag ska hinna. Men det gör jag nog. Äta måste jag också hinna och packa väskan!
Ska vara hos grannen tjugo i två för hon ska köra mig dit:) Måste gå tidigare från mötet för direkt efter det ska jag vi åka till vart det nu var?! Så jag måste ju tänka på att ha med mig grejer tills ikväll sånt som bra kläder.
Jag som är så velig&vimsig när det blir så stressat:S

Hoppas ni får en bra dag! Min har jag ingen blekaste om. Önskar detta mötet var över så en sten kan falla från mitt hjärta!! ;-)
Puss&Kram!!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

skönt att bada

2008-06-09 @ 12:17:36
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0