Sol&bad vid havet!

Tjoodiloo:)
Varit och solat och badat i Espevik idag! =D Yes va braa!! Betydligt härligare än att va hemma. Man kan ju knappt va ute ju i denna värmen. Gillar ju värme klart och sol dessutom,men det är ju så varmt så man svettas ju bara här hemma.
Så vid havet är det så mycket bättre!!!

Ska snart iväg till min kompis familj.så jag ska väl göra mig klar. Kommer alltid på en massa att göra just precis innan vi ska åka iväg. Vimsig som man är.

Fick nyss reda på av mamma att hon jobbat på fredag nästa vecka,så jag får ta tåget in till Borås(Tandläkaren) och det känns ju mindre bra nu ju:( Fan va besviken jag blev nu då:( Ååå!!
Visstgår det bra,men det är inte så roligt precis att åka tid själv och behöva va där i flera timmar. Vad ska jag ta mig till nu då! Har annat å tänka på än att behöva ha bekymmer för det. Som mötet på måndag exempelvis som jag inte heller vill gå på. Ska ju med på syrrans match,så jag får be om å gå tidigare och det känns också mindre bra.
   
Häpp,måste kila nu!!! Stooor kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0