Solig dag vid sjön på klippan!

Torsdagen den 5 Juni är det idag! Denna veckan har gått så fort,fast den är ju visseligen inte slut än. Men dessa dagar som gått har gått fort. Det är redan fredag imorn. Jag som har gått runt idag och fått för mig att det var fredag. Fattar inte det? Vad jag fått det ifrån:S
Ikväll var jag och brorsan ute,spelade lite fotboll och sen plockade mat till ninen osv. Så sa jag det att Kan undra om det går nåt kul på tv ikväll då? Hmm,fredag? Nää det är nog inget kanske.
Så är det ju bara torsdag. Bra eller mindre bra vet jag inte.
Vill inte det ska bli måndag. Så länge det inte blir måndag är jag nöjd som det är. Men måndag! NEJNEJNEJ!!! Ska på något möte då som jag inte vill gå på. Är ju så illa tvungen,fast tvungen ska jag väl inte såga att man är för det är ingen som tvingar mig. Jag bestämmer själv. Det skulle ju kännas väldigt dumt om jag inte går dit!
Det är på det nya jobbet jag ska vara på i sommar nämligen,så för mitt eget bästa ska jag givetvis gå:D Det är inte min grej bara. Sitta där och inte känna en enda:( Är ju så orolig&nervös i onödan.
Kommer jag hitta,tänk om jag går fel eller om det är något hemskt:O Faan!!
Fast det finns ju värre saker och värre har man varit med om och konstigt nog klarat av. Så detta ska väl gå bra. HOPPAS JAG DÅ INNERLIGT!!!

Har varit vid sjön idag med brorsan och badat vid klippan! Härligthärligt!!!    SOOOL    :D

6 veckor
har redan gått sedan man opererades. Den tiden har ju bara svichat förbi! Känns inte ens som det varit. Att det verkligen skett. Tänka sig:) Jösses! Har alltid vetat men aldrig vetat när det skulle bli,så man tror inte det är sant på nåt vis.
Fast med dessa gummidrag i munnen blir man dessvärre påmind. Känseln som inte kommit tillbaka och även detta mystiska i käken. Annars så går det finfint! Man har inte så mkt att säga till om precis eller snarare göra något åt. Hee!

Jaha,får väl ta och skriva lite som hänt denna veckan då. Bara det att det står rätt still i mitt huvud just nu. Om man inte ens håller koll på dagarna så kan man knappast begära att jag ska komma ihåg vad jag gjorde i måndags. Nä tisdags menar jag. Jo,men jaa,det är ju bara torsdag...i
TISDAGS så skulle ju vänner på studentbal...just det:) Så jag fixade deras hår på två som var hos mig. Inte så hemskt bra på det kan jag inte påstå,men kul är det tycker jag allt =D Hår&smink!!! Kläder&smycken kanske jag med kan lägga till ;-P haha!
Så fina så alla tre!!!
Sen på kvällen åkte jag med Linda hem och stannade där tills onsdagen. Så i Onsdags var vi i Borås,skulle träffa en som gick i våran klass där.
Hjälp vad problematiskt det blev där ett tag,men det löste sig som tur var. Nu tänker jag inte så mycket på det,eller gör du det Linda?(om du läser detta tro?)
Riktigt roliga dagar har det varit!
Ah,nu har jag glömt att skriva den mest spännande grejen. Jo nämligen det att brevet som jag väntade på kom i Tisdags. Mina journaler som vi ringde och frågade om att få kopior på :D Tänk så glad man kan bli av ett sånt brev:O Slet nästan upp det!!!
Äntligen så har man fått lite mer klarheter,men jag ska tala om att jag fattade väl knappt hälften av vad det står. Synd det inte blev på svenska;-) Hahah!!! Det där läkarspråket el hibreiska fattar jag inte ett skit om. Massa nummer hit och dit....12,38,52....
Fast intresserad som man är har jag suttit vid datan idag och försökt få förklarat vissa ord. Herregud va många ord jag undrar över,ett helt papper nästan! Vetefasen om man blivit klokare. Fast jag har lärt mig vissa grejer tro det eller ej.
Men jag hade velat haft reda på mer just under sjukhusviselsen. När man vaknade och om morfinet man fick...mm.. lite mer detaljerat liksom!!

Ojsan,nu sticker det konstigt i min underläpp,känns som om känseln kommer tillbaka. Vem vet? Eller inte kanske? Skulle ju va kul om den gjorde det!! Inte för det är så stort problem,förutom om man dricker något och inte vet om det rinner ner på hakan;) Hiih
äken hoppar till ibland..eller njah,det rycker till liksom och det är inte trevligt. Som om att det inte är så stabilt. Fasen va hemskt det va i början:(

Måste nana nu för jag är så trötter! Har alla mina missar på mitt rum så jag får väl se om det blir nån sömn inatt!
Haft ont i min navelpiercing dessutom. Den som varit så bra ju:( Är lite orolig för det... : /
Nixpix! Nattinatti sötisar:D
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0