Söndag!

Good morning friends!

Huvudvärk är ju inte så roligt att vakna med precis. Hoppas det blir bättre. Tror jag håller på att få det syrran har:( Dom har åkt till sjukhuset nu för hon har runt 40 i feber och såå ont i halsen stackarn:( Återstår och se om det visade halsfluss eller bara virus. Man kan ha rejält ont i halsen utan att det ens visar halsfluss ju,så har det varit för mig.
Känner mig konstig:O Ska lägga mig vid tv:n och bara vila och ta det lugnt. Jobbar hela veckan,förutom på Fredag då jag ska till tandläkaren. Just det ja!! Neej,jag får ju ansolut INTE bli sjuk. Nej nej nej! Inte nu!! Skulle inte kännas bra heller och vara borta från jobbat när man inte varit där i så många dagar. Det är ju inget man kan rå för om det skulle bli så,men ändå:(

Igår var vi hos Lindis! Pratade blandannat om vad vi ska hitta på för något i sommar =) Tjejerna drar nog till ÖLAND troligtvis!!! :D Så vidare vi nu får ordning på boende osv ;-P Hii!

Hur ska det gå imorn på jobbet tro. Nu ska jag ju gå helt själv och måste ju då veta vad jag ska göra. Fast det löser sig förhoppningsvis : ?
Näpp! Skriver nog inte mer idag tror jag!

Pusshej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0