Trötthet gror!

Helluu!!
Konstigt att man kan va så trött trots att man ändå sovit så länge. Idag sov jag ovanligt länge. Det gillar jag inte! Hela dagen blir förstörd å man hamnar fel på nåt vis,så är man jättepigg på kvällen. Fast det brukar jag va ändå ;-P Är inte den som brukar vilja och lata sig länge på mornarna. Men idag fick det bli ett undantag. Var rejält trött! Satt klart uppe rätt sent vid datan igårkväll så det har väl sina orsaker.
Som tur är så börjar jag inte det nya jobbet imorn utan på onsdag istället. Jippi =) Men hade jag själv fått välja mellan det så hade jag valt imorgon ändå. Dels för att få dom tre dagarna överstökade snabbt och för det andra ha resten av veckan till att bara va ledig. Skulle jobbat måndag-onsdag där det är introduktion och sen va ledig torsdag och fredag. Börjar på måndag sen igen. Men nu blev det onsdag-fredag istället. Jaja,det får bli väl,kan inte göra något åt det ;-)
Ska troligen till Ullared-Gekås på torsdag och då hade det varit gott att va ledig!! Faan,det va ju skit nu när jag tänker efter! :P Haah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0