Käkkirurgin och tre veckor gått!

Då var denna dagen snart också över. Dagarna bara går å går. Ändå gör man ingenting. Blir ju så att man får ta dagen lite som den kommer.
När det är något man ska göra så går man mest å väntar på det och dagen går relativt fort. Som idag då. Hade tid kvart över två på lasarettet,så man badar ju å gör sig iordning. Allt känns så sorgligt tycker jag. Vet inte varför man är så ledsen. Ibland blir det bara så då allt känns hopplöst. Fast jag ska inte sitta här å skriva om det nu för jag är både trött o dessutom så har det varit rätt mycket idag. Inte riktigt på topp heller.

På Käkkirurgin så gick det väl bra! Dom tog bort stygn på mig. Frågade mig hur det går...bra sa jag å det var dom visst förvånade över. Men vad ska man göra då. Man kan ju inte börja skrika hur som helst. Värre saker har man ju varit med om;-) Så man får ju skärpa till sig! Hihi!
Jag behöver iallafall inte opereras om;-) Det hade jag ju inte velat precis. Fast hade det varit nödvändigt så jaa då hade det väl fått gå. Nu vet man ju allafall hur ont man hade å hur det kändes med svullnaden å hela köret.




Tänk att det redan gått TRE veckor. Kan inte tro det är sant!!?!! Nu låg man å inte visste ett skit om vad fasen det va man hade gett sig in i. Ändå önskar jag att jag kunde spola tillbaka tiden och det låter ju med hemskt. Men allting har gått så fort trots att det ibland varit förjävligt. Just i början....
Fast vad är det man skulle kunna ändrat på då. Man hade juinte kunnat göra saker ogjort eller gjort saker man skulle kunna gjort. Jag skulle önska jag hade allt på film!!!
SKÄRPNING!!! Nä nu får jag skärpa mig! Jag ska ju va glad att det är över istället. Men är man känslig som jag så är man:)

Det bästa av allt var att jag fick en röntgenbild som jag visst skulle rama in! Så det ska jag ABSOLUT göra;-D Ojoj alltså,det ser ju inte så trevligt ut....den där bilden. Man ser exakt vart käken är delad på båda sidorna å vart skruvarna sitter. att det funkar överhuvudtaget! Det är ett mysterium tycker jag:)
Beundrar dom verkligen;-)

Nää,får väl se vad det är för väder,om man kan gå ut å lägga sig i solen kanske;)   

Tjenixen!!!!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Heej :)



Har läst mycket om dinkäkoperatione :) Min pojkvän ska bli opererad på onsdag, både över och underkäken. Skulle du kunna berätta lite för oss om vad du fick äta o så? Hur ont de gjorde? :)



Han e ganska nervös:)

Kram Angelica

2008-08-24 @ 11:19:46
URL: http://larssonangelicaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0