Vadå tugga?

Hejsan!
Blir ett ytterst kort inlägg idag för jag har inte så mycket att skriva om helt enkelt. Händer otroligt lite under mina dagar som går. Fattar inte hur dagarna kan gå så fort trots att man inte gör så mycket. Man går bara och väntar på...hmm ja vad väntar man på egentligen!? Bättre tider kanske! Bättre kan det ju alltid bli,men man får ju ta dagen lite som den kommer.
Idag har jag känt av en del i käken,det är som tur är inte alltför ont. Men känner av det gör man. Gapar ju lite mer så det väl därför.
Jag kan bara inet låta bli att tugga lite nu! Ja jag gör faktiskt det!!! TUGGAR....litelite så gott det går. Skulle försöka äta lax som vi hade grillat, plus potatis å lite sånt. Det gick ju bra såklart eftersom det går att mosa lite lätt. Men gurka tillexempel. Vadå,det vill ju jag med äta,eller tomater. Ja jag åt ju det så gott jag kunde. Men så när man ska försöka tugga så kommer värken och man känner hur tröööööögt det går. Ungefär som att inte ha några muskler. Kramp nästan!! Käken orkar ju inte med det;S
Nej,jag får nog låta det ta den tid det tar:)
Haa:/ Å ONT får man:O  Så jag vet inte om det är så klokt det där med att tugga "lite". Fast lite går ju,men vill tugga på RIKTIGT ju. Envis som man är:( Å gapa helt med,få tillbaka känseln. Kan undra hur lång tid det tar....??
Jaja,det löser väl sig:) Det mesta brukar ju ordna sig som jag säger,nej tänker och vet för det mesta;--) Kan vi ju låtsas:) Det har det ju gjort med många hemska grejer man varit så jävla rädd o nervös över. Oavsett hur negativt det än verkar så ordnar sig det mesta:) Sen kan det såklart gå åt helvete med vissa saker också för den delen.
Vad det är mycket som är konstigt!! Jag fattar ingenting.

Sover så dåligt på nätterna nu med. Precis som det var i börjar,fast skillnaden är då att jag inte vaknar av att jag har ont,utan bara det att man inte kan sova. Helt omöjligt att somna på kvällarna. Jag ligger bara och tänker och allting åker bara runtrunt i huvudet på mig. Om operationen och allt som hänt och hur fort allt gått:( Sorgligt!!!
Vad som ska hända sen nu om ett tag,hur allt ska bli! Varför ska man oroa sig så i onödan...ha?! Det är verkligen en grej jag skulle vilja bli av med.

Oj va klockan blev mycket helt plötsligt! Jag som bara hade tänkt skriva pyttelite:-P
Nattinatti!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0