24 November!

Den 24 kommer väl alltid att vara ett speciellt datum för mig känns det som. Sju månader sedan operationen idag. HELT SJUKT säger jag.
Förstår inte alltid,men vissa stunder väller det bara fram massa känslor om den tiden och jag blir helt knasig : ( Allt gick så fort. Jag minns allt som om det var igår,samtidigt som det känns som det aldrig hänt. Att jag bara drömt allting,allt är i en enda stor röra. Huller om buller. Vipps så är det bra,ema stunden är det mesta bara ett enda stort frågetecken ?
Snart borde jag väl få brev till den Bettfysiologen : / Hurra :S Näeeh,inte riktigt nää! Jag vet inte!!

Det är också exakt en månad kvar till JULAFTON : ) Går nog fort tills dess,inte för fort bara. Tiden får ju inte bara rusa iväg utan att man inte hunnit göra det man ska. Men ja,hur ska man hinna. Ork finns inte riktigt heller för min del just nu. Jo egentligen har jag massor jag skulle kunna göra,men det kan inte fullföljas helt. Andra saker måste göras innan tyvärr. Alltid är det nåt!!!

Puss♥Kram




Kommentarer
Postat av: Malin

24 är mitt favoritdatum i alla månader. ;) Fyller år den 24:e, jul den 24:e, har namnsdag 24:e och en kompis som fyller år 24:e. ;) Mycket 24! :D

2008-11-25 @ 18:28:02
URL: http://mallethescatgirl.blogg.se/
Postat av: Ellen

Grattis till sju månader =)

snart är det tre månader för mig :D



Saknar tiden så sjukt mycket, även om det var jobbigt och svårt. =)

2008-11-26 @ 22:19:23
URL: http://karlssonellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0