Efter Tandis!

Efteråt kollade jag och mamma lite i affärer. Va ute efter något som jag kan ha på mig på lördag. Typ klänning av nåt slag. Hittade en röd,tyckte den va lite lång för mig. Vill ha lite kortare tack;) Men nää,kollade i en annan affär,sen visste jag inte vad jag skulle köpa. Så det blev ingenting. Får kolla en annan dag nu innan lördag. Torsdag kanske.
Rött läppglans och nagellack blev mitt enda inköp. En ring med förresten.
Åh,jag hade hittade så många fina örhängen! Jag vill haaaa!! Såna stora snygga som jag gillar. Fast dom ena kostade ju 200 så ja,det va ju inte bara att köpa. Dom andra låg ungefär på samma nivå. Jag har ju en hel del dessutom,men dom här. Oj va fina!! Vet inte hur jag ska göra. Lättare att kolla på örhängen efter jag köpt kläderna ju.

Kramisar!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0