Pust och suck...

Tjooo:)
Har väl rätt så mycket att skriva om egentligen. Just nu hinner jag bara inte,har precis tvättat håret och nu ska jag nog snart kolla på en film med syrran. Hon har ju lov nu:) Skönt för henne då;-)
Ikväll ska vi kolla på bio. Det blir nog Rally Brudar tror jag och vi blir fem stycken som ska kolla :) Blir väl kul. Kunde väl känts mycket bättre,men vad göt man. Man kan ju inet sitta och gräva ner sig heller. Ska jobba imorn och JAG VET att det är en anledning till varför jag är som jag är. Pust...
Uppskattar inte tiden man har,det är jobbigt när det är så. Får ändra på det :) Försöka går ju alltid.

Ska när jag får tid skriva om helgen...framförallt om i söndags då vi var på Bingolotto. Med på Bingolotto kanske man ska tillägga. Med i Tv alltså :O Inte vad jag hade räknat med precis...verkligen inte!!! Men det får bli på fredag möjligtvis. Jobbar nu tre dagar framöver så det kanske inte blir att jag sitter här då så mkt.
Ska ju också publicera mitt utkast om Tunisien när det väl blir klart,det tar sin tid det med. Åh! Jaja,det kommer nångång. Kanske fredag ;) Men nu ska jag ringa ett samtal och det va nyss 22 min väntetid,sen va det 21...å det går framåt tänkte jag. Pyttsan heller. Den ungefärliga väntetiden i minuter är 25 :O Va fasen!!!
Inte nog med igår,då var det ca 40! Där går gränsen!! Jag hinner väl inte sitta och vänta så länge i luren inte! Vad kostar det dessutom?? Inte den blekaste?!

Ha en underbar dag!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0