5 Månader!

Den 24 September idag! Jag har jobbat och nu ska jag bara ta det lugnt. Känner mig lite krasslig i halsen. Retar lite grann,men får väl hoppas de bara är tillfälligt. Har rätt mkt nu och sen nästa vecka åker ju jag :D
Det va inet det jag skulle skriva utan om att idag är det exakt fem månader sen operationen. Fy fasen! Skulle väl fira detdär,men eftersom jag inte är helt bra så känns ju det lite sisådär. Har så ont i framtanden,den högra ser ut att stå mer ut än den andra och det irriterar mitt så väldans mkt. Det är så ömt och irriterande så ni anar inte. Jag vet inet hur jag ska bita ihop och i nån macka är det besvärligt att bita i. Tuggar jag för mkt så barta knakar det och kan göra ont och det är obehagligt faktiskt. Jaja,jag vet inte:S Men nu sk ajag inet klaga mer,men man måste ju va ärlig angående detta eftersom det är dagens tema ;-)
Annars är det väl TOPPEN ;-)

Nu kom jag på att jag kanske borde lägga in nån bild därifrån sjukhuset. Så värst kul är det ju inte,men så ser ju verkligheten ut och just så var det ju.
Här har vi mig...



Mer bilder får jag komma mer en annan gång. ;-P


Ta hand om dig!!!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Oj, redan fem månader. Tiden går fort =)



Själv kommer jag ta bort en skena i munnen imorgon. (vet inte om du hade det). Ska bli så skönt för då kommer jag äntligen kunna prata normalt! HURRA!

hahaha

kramar!

2008-09-28 @ 23:03:55
URL: http://karlssonellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0