Dynga...dynga!!

Jajjamen!! Gnälla kan man minsann! Det är inte så svårt. Inte nu iallafall i mitt fall. Näppp. Fast jag och Celic har haft trevligt ändå.
Tyvärr blev det ju inte som vi tänkt,men man kan ju inte få som man vill alltid inte. Gjorde ju en ren chansning...
Ja vi har varit i Göteborg på Liseberg:)


Annika Jankell,Carolina Nyren och Henrik Olsson se vi här!

Här är några av dom som tävlade...
             



Sten&Stanley uppträdde..






Jag satt under hela programmet,det vill säga ca två timmar och behövde kissa. Ville inte gå därifrån när man satt allra längst fram. Lite skämmigt kunde det ju bli...
Eftersom Nanne skulle komma så fick jag ju vänta. Sån jäkla osis att hon bara skulle spräta ett litet kuvert :O Menmen...


=)

Nanne!

Kul var det iallafall när vi fick sjunga lite...haha!

Annika Jankell!


Sibel uppträdde :)

Vackert!!


Vinnaren!!! Jag tyckte hennes låt var väldigt fin! Kom från hjärtat som en gubbe sa till mig efterråt. Som han pratade...trodde aldrig jag skulle kunna gå därifrån ;-)


Den här fick vi när vi kom. Undrar ni vad det är så kan jag ju tala om att det är halstabletter ;-P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0