Halv tolv!

Tjoo!
Ska städa lite och göra fint här hemma tänkte jag. Kan ju säga att det behövs verkligen. Om man ska handla och så,då menar jag tex Gekås som vi måste åka till innan resan,så är det ju roligare om saker och ting är och finns på sin plats.
Ska bara få brorsan att hjälpa till! Han bara sitter vid tv:n just nu. Ja jag sitter ju själv här,men snart får det bli andra saker gjorda. Känner mig så trött idag.
Klockan 16 ska jag till vårdcentraen för att ta vaccination. Tog ju förra året när jag åkte till Marocko så nu ska ju andra dosen fyllas på för ett långvarigt skydd. Åker ju nästa vecka så jag hade ju ändå fått ta:) Tur det kunde passa så bra in nu med denna resan och allt ;-)

Ha en bra dag!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0