Näähää?

Heej! Jag har jobbat idag. Köket tillsammans med kokerskan och mamma som va där i köket och packade upp varor som varubilen kommer med. Det har väl gått bra idag måste jag väl säga. En period när jag hade tid så satte jag mig ute på "bryggan" och passade på att slå en signal till Linda:) Strykit(stavas det så?) en massa har man med hunnit med och tvättat dessutom.
Nu när jag hade kommit hem ringde dom så nu ska jag även dit imorn fast det är ståd då =) Tur,för det är gott med ombyte tycker jag:) Inte så länge heller! Hoppas det går galant.
Nu ska jag tvätta lite här hemma,får passa på medans det är sol ute. Värdelöst att ha det hängandes i källaren tycker jag,tar sån tid innan det torkar.
Sen ska jag bara vila. Nej det ska jag inte förresten. Jag ska röja upp lite,sen ikväll ska jag spela fotboll med brorsan har jag sagt till honom och köra min lilla joggingsrunda. Nä mina små joggingsrundor menar jag. Träna lite,sen bada och efter det får det bli TV.N!

Ha det gött hörni =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0