Slår aldrig fel!

Tjenare:) Hoppas allt är väl med dig?! :)
Kom hem för en liten stund sedan. Jag har en sån pinsam morsa. Hon skäms då inte för något. Men jag skäms då för henne. Eller skäms och skäms,men mamma hon är då speciell. Hon är som hon är ;-) Nääh...ska inte berätta mer om det.
Jag hade så mycket jag skulle göra idag. När jag äntligen kände mig någorlunda pigg och energisk så kommer det alltid något annat ivägen. Gillar verkligen inte när jag inte vet om jag ska jobba eller inte. Jag kan nästan inte somna på kvällen,går inte koppla av för man vet ju aldrig om man blir väckt eller kan få sova ut. Ångest får jag nästan.
Så idag tänkte jag att jag ställer klockan på 8 iallafall,men då var jag så trött så jag orkade bara inte upp. Trötttrötttrött!!! Gick väl upp lite innan nio skulle jag tro. Hade massa som skulel tvättas och mamma med som jag lovade att tvätta som hon ska ha på resan på onsdag. Så jag la in tvätt...dock inte mammas. Så hade jag tänkt städa på mitt rum,byta påslakan och allt sånt. Hade slängt det på golvet för jag skulle göra fint sen. Så var väl klockan runt halv tio och jag satte mig vid tv:n för att äta frukost. Massa hade jag tänkt äta. Dåå,ja dåå ringer telefonen.
Så jag har jobbat idag. Får skriva mer imorn. Nu hinner jag inte mera! /Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0