Sista eller sista!?

Det fina vädret har kommit tillbaka och härligt är väl det. Men idag har det vart vaaarmt att jobba må jag säga. Skulle gå hem med och tar väl 20 minuter ca och som jag svettades! Kopiöst varmt. Va ju varm redan som jag va. Sen satt jag ute lite och vilade.
Vart min sista dag idag på jobbet :( Blödig som man är fick jag tårar i ögonen. Har trivts väldigt bra och aldrig riktigt haft dendär känslan att NÄÄÄ FYYY FAN JAG VILL INTE DIT IMORN och inte heller vaknat med ångest på morgonen för att man ska upp. Inte på det sättet iallafall. Så det är jag tacksam över. Sen vissa dagar är det ju bara inte kul. I början är ju det mesta jobbigt också och såklart är det väl inte världens roligaste att jobba precis. Komma till ett nytt ställe då ALLT är nytt. Men fyfan för att va på ett ställe och vantrivas. Aldrig alltså. Då hoppar man hellre av och det har jag också gjort med. Ja det är chanser man får ta. Bära eller brista helt enkelt. Enligt mig kan det hellre kvitta.
Är ändå glad att det känns på det här sättet,dvs BRA istället för att YES,ÄNTLIGEN min sista dag. Det är ju mkt värre om det är på det negativa viset.
Sa hejdå till vissa boende och sånt är ju alltid trist. Man har ju trots allt varit där och pratat mkt med vissa :) Så detta var allt för mig.

Fredag imorgon och jag ska inte göra nåt för fem öre. Jo jag har lite att pyssla med. Å framförallt så tänker jag *pressa* i solen om det inte är alldeles för varmt vill säga, för då är det ju mest en plåga.

Tjingeling från mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0