Kanske en smula trött och sliten ;-)

HEJ! Blev aldrig av att man åkte till Varberg förra veckan i fredags var det va. Däremot så blev det av igår, så nu är det fixat och klart. Ja julklappar ska ju ordnas och jag har inte köpt en enda. Inte för att jag tänkt köpa så många heller. Får bli i sista sekund. Brukar bli på det viset så det är ju lite av en tradition då. Haa!

Jobbat hela veckan och tur att det är Fredag imorn, ser jag fram emot. Få sova ut och bara ta det lugnt. Ska bli riktigt härligt. Varit rätt så slitsamt denna veckan med mycket att göra, så vila behövs, det känner jag.
Varit en sväng hos mormor efter jobbet och syrran med. Spelade kort och pratade : ) Men nu blir det hänga upp tvätt och sen ett varmt härligt bad!

Tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0