Lördagsjobb!

Tjoodiloo!

Igår så jobbade jag hela dagen och försov mig typiskt nog. Har fått både en väckarklocka och mobil i julklapp och hade ställt båda. Men vaknade då fan inte av någon. Skulle börja åtta och vaknade halv. Fyy va ledsen man blir då. Kunde ju såklart inte fatta att klockan var så mycket och trodde ju jag såg i syne,drömde eller vad som helst. Men icke då,den var helt korrekt.

Gick över förväntan riktigt bra på jobbet trots att det var senast i Augusti jag var där senast och extra ovanligt att va där en lördag. Nästan kul till och med där :-) Men idag har jag ont i halsen och magen. Känns inte kul så det blir ju mest att ta det lugnt och kolla på massa bra filmer troligtvis. Har också kollat på Marocko med syrran : ) Visat henne en del så hon kan föreställa sig lite på hur det kan va där ;-) Haha!! Det är nåt jag verkligen ser fram emot : )
Ska jobba imorn och onsdag på båda ställena 8-17 och onsdag till 13. Så man kan ju inte direkt vila så mycket nu när man skulle behöva det kanske dessa dagar innan nyår och allt. Så det går ju inte. Hoppas det inte blir så illa med halsen för att ha ont i halsen är då inte kul...

JÄTTEKRAAAAM till dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0