Tredje Advent och Lucia!

Heeej! Här sitter man och lyssnar på lite julmusik. Det lär nog gå fort nu till Julafton. På torsdag är det ju bara en vecka och kan inte fatta December gått så fort. Fast bättre det än tvärtom. Har fixat och trixat med en julklapp till min syster idag och som tog en liten stund att få klar. Hon är verkligen nyfiken men det går inte avslöja någonting fastän jag gärna hade velat. Jag ser så fram emot Julafton nu : ) Ska bli så kul att ge henne denna spännande och hemliga julklappen. Kan ju tyvärr inte avslöja vad det är i den...för någon i stort sett. Inte många som vet om det och så ska det förbli.

Var hos min vän Linda och familjen och hade eb trevlig kväll med film och god mat. Så nu har det blivit sent här i helgen och jag känner att jag inte har fått sova ut. Så ska man jobba och slita hela veckan,men är ju som vanligt.
Hur ska det gå? Hur ska det gå? Hur ska det gå? ... Precis vad Melissa horn sjunger! Var ju passande!! Haah..

Nu ska jag nog sätta mig vid tv:n och kolla film : ) Har dock inte ro till det, att sitta still och bara lyssna...

Ha en fin fortstatt Lucia och Tredje Advent <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0