13:20!

Tänk om man hade kunnat stänga av hjärnan för åtminstone en liten liten stund. Då skulle jag va nöjd. Slippa grubbla över allt elände bara för en dag eller två.
Massvis som man vill göra men inte kan,vägar eller rädsla över för vad andra ska tycka och tänka. Egentligen ska man ju skita fullständigt i det. Men tyvärr finns det ju folk som inte kan respektera att man har ett eget liv och gör ju precis som man vill med det. Eller hur?!
Sen finns det även sådana som bara ska lägga sig i. Och det, ja det är bland det värsta jag vet. Inte att man på det sättet säger något för att man bryr sig om någon och därmed uttrycker sig, utan säger något som istället sårar en för att dom själva måste få sagt det och pluppar ut det. Det gillar jag INTE!!!
Kan ju handla om allt möjligt. Som tillexempel varför man gör och inte gör si eller så. Då får man ju en känsla om att hur man då än gör så gör man ju fel. Hur kul är det att känna så.

Ibland blir man bara för trött på vissa!!! Trött på allt....

Livet är bara den ena jävla saken efter den andra!!!
Det är en bra mening dedär tycker jag ;-)

 


 

Hade iallfall en riktigt rolig dag igår när Linda kom hit. Kollade på film och det är ju alltid kul :-D Tack Linda <3

Du är min sol om dagen
du är min måne om natten
du lyser upp min tillvaro
du är min hjälpande hand
och du är så strålande go´!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Vet exakt hur det känns! Sånt är bara jobbigt.

2009-01-23 @ 16:08:13
URL: http://mallethescatgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0