En sväng till Skåne!

God morgon på er!
Gick upp vid åtta,va en trött dag igår och jag va inte precis pigg när jag gick upp idag,somnade vid tv:n och nu snart ska jag äta frukost. Ska försöka få med mamma på en promenad med innan vi ska åka till Borås tänkte jag.

Igår klockan kvart över sju åkte jag,mamma och min bror med våran granne till Skåne. Var först i Kristianstad, Vinslöv och så besökte vi Hässleholm. Gick där i Kristianstad på torget och kollade lite. Vi hade lite olika ärenden så det blev ju att man åkte från affär till affär. Många timmars bilfärd så man blev ju rätt slö.

Hemma sen på kvällen och då tränade man lite styrka sen skulle syrran(trots lite halsont)på fotbollsträning,så då åkte vi med. Hälsade på Linda en snabbis. Fortsatte med lite situps sen kl.22 när man va hemma för det hann man ju ej med och sen va det dags att sova efter en händelserik dag ;-S .......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0