Första och andra Januari 2009!

Känns ovant att skriva 2009. Kanske vänjer man sig snart och 2008 kommer kännas konstigt. Vem vet? Tar väl ett tag bara. Lite tråkigt start på detta året men förhoppningsvis blir det bättre. Men fasen va arg man kan va på vissa. Ska inet skriva vem,men Linda du vet vilka och särskilt vem. Finns det nån gräns för hur mycket man kan få bli sårad? Det undrar jag. Och hur mycket ska man ta emot innan gränsen får gå.
Nu ska jag skita i det och hämnden den är ljuv. Dom ska fan få igen det där på ett eller annat sätt. Nej egentlighen ska man ju inte ge igen,det ska man inte. Men jag kan inte va den som hela tiden ska ta emot an massa skit och sedan också va den som förlåter. FAN! Att vissa aldrig lär sig av sina misstag utan bara fortsätter. Fast på nåt sätt så måste ju det bevisas att man gjort fel mot personen i säga. Annars vet man ju inte att det är fel. Vissa kan man ju klart se på om dom inet mår bra eller inte. Andra döljer det väldigt bra.
Vad gäller mig själv så ser man nog det rätt tydligt. Beror ju klart med på om personen känner mig väl. Men är jag sur då är jag det. Så enkelt är det. Glömmer bara inte nåt i första taget. Aldrig med vissa grejer heller. Ändå har jag nog rätt lätt för att förläta och det kan ju va både en fördel och nackdel. Nackdel i detta fallet. Nu vill jag bara besiva för denna personen att det är fel som gjort och det ska den få sota för. Nää hör...hur ska man bevisa det. Att någon gjort fel? att man mått dåligt av det och att det trycker ner en nåt oerhört.
Jo klart så sk aman ju berätta det. Men även det inet hjälper. Om personen ändå inte fattar vad för dumt den har gjort eller sagt.
Många frågor på en gång men det är jobbigt att känna så. Jobbigt när man inte orkar med att ha det så och vill inte hamna i fälla igen. Måste klura ut nåt....

Här har vi lille Sven :)





















HORNEN I PANNAN
Musik&text: Nanne Grönvall

Som en väldig komet kom du emot mig
Och som en bomb slog du ner i mitt liv
Ditt ord var lag och jag lydde
Förstod försent - min kärlek var blind


Jag känner Hornen I Min Panna

Som sakta börjar växa ut
Jag smider mina lömska planer
För hämnden den är ljuv
Och jag skäms inte för att säga
Att jag nog njuter lite grann
Jag känner Hornen I Min Panna
Som börjar växa fram


Jag blev lämnad förtvivlad och sårad
Du gick skrattande mot nya mål
Jag var för snäll och för menlös
Men det har ändrats idag från igår


Jag känner hornen i min panna
Som sakta börjar växa ut
Du trodde allt va frid och fröjd men
Du ska få se på krut
Jag kan nog säga att jag gläds åt
Att se dig svettas lite grann

Jag känner hornen i min panna som börjar växa fram...


Jag känner Hornen I Min Panna
Som sakta börjar växa ut
Jag smider mina lömska planer
För hämnden den är ljuv
Och jag skäms inte för att säga
Att jag nog njuter lite grann
Jag känner Hornen I Min Panna
Som börjar växa fram


Jag känner hornen i min panna som växer ut ibland!






Kommentarer
Postat av: Celicia

hornen i min panna <3

2009-01-03 @ 13:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0