Gå över nå´n gång då!

Hej! Vaknade med huvudvärk idag igen! Kände hur det spände i käken på mig. Kan jag ha legat och pressat tänder tro? Det går inte över och gör ont när man trycker på huvudet. Kan inte bita ihop för då gör det ont som fan. Så har jag en blåsa på tungan med. Nä nu är jag irriterad och så förbaskat trött på detta! Rejält irriterad,vet inte vad jag ska göra. Hade lite grejer jag skulle pyssla med idag men det finns inte tillräckligt med ork. Tyvärr. Orkar inte heller bara ligga still. Näe,det vill jag inte heller.
Igår var det förresten nio månader sedan operationen. Haa,ja hjälp :O Tider går och går...

Var på Ikea igår med nästan hela familjen,så hela dagen gick ju bort igår i stort sett. På kvällen så var grannen här och så hade vi lagat mat. Jag gjorde en god sallad och sen va det ju Körslaget :) Synd att Magnus fick lämna..

Har förövrigt idag gjort ljusa slingor på syrran och så ville hon att jag även skulle klippa henne. Ytterst lite fick jag bara klippa bort lite i topparna,så det syns ju nästan inte....att man klippt bort lite ;-) hah! 
På tal om hår så behöver jag verkligen klippa mig. Det är slitet och risigt vissa dagar och just nu är jag bara så trött på mitt hår. Luggen ska jag nog låta växa (skönt att kunna sätat upp till sommaren) och för att det ska kunna hitta växa och bli längre till sommaren så måste man ju börja nu. Lika bra då,annars är det ju bara att klippa sig sen igen om man känner för det:) Inte lätt alltid.

Hade velat ut och gå en runda,om nu syrran vill det så tror jag nog jag ska försöka ge mig ut och få frisk luft. Vill ju gärna inte det ska bli värre,men värt ett försök. Tröttar ju ut en med. Får väl göra käkkympa sen med och bada ska jag också.
Nää jag är trött på allt som har med käke å käke å käke att göra nu!!! Alltid är det nåt :( Vill bara gråta..önskar man kunde prata med nån nu!


Pusss o kraaam!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas det blir bättre snart gumman. <333

2009-01-25 @ 23:11:36
URL: http://mallethescatgirl.blogg.se/
Postat av: David

Hoppas min operation går bra,e du nöjd me din?

2009-02-03 @ 01:36:14
Postat av: Jenny

Svar:Tack Malin <3



Jadå jag är nöjd med min operation! Det får man ju va :) Hoppas det går bra med din,när ska du opereras då?

2009-02-03 @ 11:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0