Kitchen!

Jaha,tisdag och jag har jobbat idag i köket då. Var ett tag sen jag va just där men det gick väl OK ;-) Jodå! Nu har jag ont i magen så jag tror jag ska höra med syrran om hon ska med ut och gå. Känner för att röra på mig. Egentligen har man stått hela dagen nästan men nyttigt att komma ut.
Tror jag vet med mig vad jag får för svar av henne. Neeej springa isåfall! Men då får jag väl gå med på det då. Får väl se. Så jäklans kallt ute med ju och dessutom halt på vägen så det är väl i själva verket inte så käckt att springa. Nepp,då kan man trilla i diket och vem vill det?! ;-) Nä;)

Hörrni! Jag är djupt oroad nu för Team Nanne-Körslaget på lördag!
Alltså låtvalet jämfört med dom andra....
Den enda låten bland dom de hade valt som jag knappt känner igen är Wells låt. Men spelar det någon roll för dem? Det är den stora frågan och räcker det för Nanne med den låten. Känns som att oavsett vad Wells än väljer för låt så har de flest röster :( Någon mer som tror som mig?
Visst är Nannes låt bra...dock kanske inte så känd och populär såå..alltså riktigt sådär riktigt populär ni vet(svårt att beskriva). Så jag vet inte. Orolig är jag. Dom är ju så bra. Blir ju bra oavsett,det är jag övertygad om men...äh jag säger bara;
Rösta på Team Nanne på lördag!!! Förfan...


Kommentarer
Postat av: Malin

Jo kul var det alltid! :D



Håller med om det du skriver här! Robert verkar ju jämt vara överlägsen! :O Men jag tycker inte att hans kör är bra. Nanne måste välja bättre låtar. ;) RÖSTA PÅ NANNE FÖR FAN!!! Annars skrek vi över hela Valbo i onödan. :P

2009-01-06 @ 18:00:15
URL: http://mallethescatgirl.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha jag igen. :P Kul att NÅN tittar in i min Nanneblogg! xD

2009-01-06 @ 18:22:12
URL: http://nanneforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0