Sitter inte här!

Hejhej!
Tänkte jag får skriva lite då och bland annat berätta att datamusen inte fungerar så det går inte sitta här och göra vissa grejer. Har iallafall lyckats ta mig in här för att försöka skriva lite. Åh,det krävs vekligen tålamod. Pust :(
Den är verkligen stendöd och nu lyser den inte ens. Måste ju försöka köpa en ny snart. Man känner sig helt handikappad av att inte kunna trycka och flytta hursomhelst. Hopplöst.

Jobbat nu igår med och på kvällen så tränade jag och mamma.känner rmig riktigt nöjd som fick henne att göra lite övningar med vikter och lite annat. Lite träningsvärk har jag i armarna men det är ju bara bra ;-) Men idag känner jag mig lite sådär,känner mig konstig i halsen :/ Fast förhoppningsvis så är det inget mer med det. Fast syrran hon kom hem igår från skolan med väldigt ont i halsen så neeh jag hoppas ju inte det blir nåt av det. Hade ju halsfluss innan jul,att få så ont i halsen igen är ju inget man vill. Syrran fylle rju förövrigt år nästa vecka och nu är det så mycket småsaker man ska göra. (Fan,nu tänkte jag flytta med musen nu)
Ska till tandläkaren med nästa vecka ju,nej,hoppsansa. Det va då ja. Min blåsa är inet bättre heller. Fyfasen,kan knappt äta ju. Vilket elände det är.

Men detta får bli allt från mig för tillfället,skriver väl nåt enstaka ikväll...kanske? Ska ut på långpromenad och se en del program på tv:n som är bra så det får vi väl se hur det blir med det. Haaa!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0