Ingen vanlig Måndag imorn inte!

Jag tycker dom flesta söndagar är i stort sett likadana. Iallafall den känslan varenda gång. Det finns inte så mkt att göra. Veckan är slut,imorn är det måndag,alla gör sitt,ingen pratar så mycket och så tycker jag alltid man känner sig lite nere på söndagar.
Men nu är det ju Måndag imorgon och jag fyller år :) Känns inte det minsta som det. Hemskt! Men man kan inte göra så mycket åt det ändå ju, så det är lika bra att försöka va glad. Hur nu det ska gå,för det ska jag inte påstå att jag är. Glad,oneej! Inte det minsta, tråkigt nog :(

Men imorn blir det kalas och så roligt det känns med att behöva gå upp så tidigt och jobba :) Mmm utmärkt! Alldeles strålande ;-D

Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis i förskott! :)

2009-07-19 @ 16:07:17
URL: http://thesagaofmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0