Det va det!

Tandregleringen idag och hade tid kl.11 men gick upp rätt tidigt för att göra mig klar. Det är alltid något som hindrar en från att bli klar snabbare än tänkt,så det va lika bra att börja.
Åkte kvart i tio och det hade ju redan såklart hunnit bli väldigt varmt ute. Sitta i en bil i denna värmen är inget hit precis. Uhh va varmt.

Satte mig i Väntrummet och det är lite jobbigt när man är så varm. Klockan gick och antingen så brukar det gå väldigt fort och bli sin tur och ibland inte. Hade ändå suttit där en stund och dom som satt där innan vi kom blev ju såklart uppropade,men alla andra som kom efter mig fick då gå före. Jaa så kan det va. Tiden blev iallafall rätt punktlig för min del om jag inte minns fel. Det är ju bra det :)
Kändes som jag knappt hunnit sätta mig,på med "haklapp" och dom fäller ner mig innan allt redan va klart.Konstigt...
Slipade lite på vissa tänder,jaa inget speciellt...sen kort det sista. Uh det är väl ändå inet det roligaste precis. Tanken på att dom kollar på det sen gör mig nervös. Näää fy! Fast det har ju hänt så många gånger att man tagit kort där så just den grejen är ju inte så främmande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0