Röntgen&Käkkirurgin!

Hallååå!
Efter att ett år nu gått(plus ca två månader) sedan min operation så är det imorn dags för återbesök eller vad man kallar det. Har först fått tidl till Röntgen och därefter blir det då till Kirurgen! Usch va nervös jag börjar bli,jag blir ju alltid nervös så nu när det gäller detta är det ju inget undantag förstås. Hade väl bara kunnat kännas spännande och lite kul men nu kan jag inte tänka så. Har nog blivit lite för mycket dessa dar...nä det värsta är att det inet känns som jag ska dit. Herregud va ju evigheter sen och hela denna historien om mina tänder har varit ett mysterium helt enkelt. Nej det k'nns verkligen inte alls som att jag ska dit imorn. Tänk då efter det gått ett tag och man va klar där och allt det med att NU SYNS VI OM ETT ÅR kändes väldigt länge och konstigt nog kändes det så kul då. Tänkte att ja då sådär om ett år,hur ser jag ut då egentligen,shit va länge,evigheter ju. Va roligt tänkte jag också konstigt nog.
Men nu då sitter jag här och fattar ingenting?! Jag är som ett stort frågetecken. Så jag ska nog snart gå och lägga mig med precis tagit mig ett bad så man får väl ser till så att håret hinner torka. Typiskt mig,alltid i sista sekund. Men nåt jag vet är att jag INTE vill stressa imorn på morgonen och framförallt inte när det gäller en så viktig grej som detta faktiskt är. Finns det något värre än att behöva stressa till en grej man är nervös över? Fast klart,en fördel är väl att man inte hinner tänka så mycket precis innan. Men NEJ jag ska va i god tid. Blir att gå upp lite väl tidigt imorn då. Suck. Ska va där 08.15 och tar en timma dit så ja ni kan ju ränka ut vad tiden blir själva. Man får ju ha minst en timme på sig att göra sig iordning med.

Hur ska detta gå,hjälp va stressad jag känner mig nu...spännande blir det ja,just det! Det får jag fukusera på!!! ;-)

Byebye!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0