Nu är den med väck :)

Konstigt att man ska behöva sova så gott när man MÅSTE upp. Ville så gärna ligga kvar,men vet ju själv hur stressigt det blir annars. Ändå orkade jag inte upp. Typiskt! Så nu fick vi stressa så jag och mamma. Åkte mycket senare än va vi skulle till Borås. Men hann illafall,som tur va! Vem vill komma försent till Tandläkaren. HA?...inte jag iallafall. Visst,det blir väl väl om det är nåt som har hänt på vägen eller ja,nåt gick fel helt enkelt. Men just att man kom iväg sent för att man va så seg på att gå upp är ingen bra ursäkt ;-) Haa.
Äh,det va det att jag velar så,hittade inga bra kläder jag ville ha och jaaa det dyker då alltid upp något,så ska man till toa och borsta tänderna. När man väl hade gett sig av så skulle däcken pumpas och fixas med så då drar det på tid. Tiden går ju så förbaskat fort med när den inte ska det.

Väl framme och in på tandregleringen så var det inte en människa :O Skulle gå in på toaletten och tände lampan,vaa tände jag inte :O Åh,lampan funka ju inte. Så då kunde jag ju inte gå på toa.

Ja på tal om min onda blåsa så var jag ju tvungen att säga det för den är världens enorm. Största jag någonsin haft. Jag har världens blåsa sa jag rätt ut och visade den då och ja hon höll ju med såklart. Hon va förövrigt förkyld så det kom en annan som jag skulle ha.
Så dom bedövade min "lilla"blåsa och så tog dom väck skiten idag. Så sorgligt men ack va härligt :) Så skulel jag gapa mycket,om jag kunde sa hon ju. Går ju kanske inet så mycket som innan. Så har jag ju fått så ont i örat nu igen. Skitont,går inte röra vid. Hade det inte varit för att jag inte mår så bra nu så skule jag nog vara gladare. Tandköttet är lite svullet och så men det blir ju bättre.
                                  Fick tid nästa gång om ca tre månader :) Ojoj va länge,fast tiden går ju fort!

Efter detta så åkte vi till Lasarettet för mamma skulle till Apoteket och vi skulle ju fika med och visste inte vilket vi skulle göra, om vi skulle göra det där eller om vi skulle ta det på något annat ställe. Men det blev där iallafall. Pust! Lika bra ,men nää jag gillar det inte riktigt. Tänker så på operationen. hahaha...
Hur som helst så satt jag där på Apoteket och väntade på mamma medans hon satt där etfer väl hennes tur. Så vände jag mig om,vet inte varför men bara gjorde det. Kom ju folk som gick där. Vet inte vad som ligger där borta men så gick där en som jag kollade på och tänkte. Vem är det?? Hmm :O och följde honom hela vägen tills man såg honom bakifrån gåendes. Åh,käkkirurgen! Så va mamma plötsligt klar så jag skyndade mig till henne och sa; Du jag tror jag såg "han" kolla där borta. Trätofflor och så...joo det hade han säger hon då. Sen när vi då betalat och skulle gå,dom kom han men som tur va såg han oss inte ;-) Ojojoj...jösses!
Blev fika där sen trots allt!                                                  
Men nu blir det iallafall ingen mer tandreglering eftersom den andra nu med är väck! Hurra hurra. Vilka år det varit och vilken pärs måste jag erkänna.
Nu är det ju snart ett år sedan operationen (24 Apiril) med så då blir det ju kontroll,så nu blir det ju det som lär va härnäst skulle jag tro :)
På återseende....

Kommentarer
Postat av: Ellen

Grattis! =)

Jag ska ta bort min imorgon. Alltihop =) Då känns det som om hela denna process är över faktiskt

2009-03-18 @ 12:08:45
URL: http://karlssonellen.blogg.se/
Postat av: marléne

jag ska operera mig..skulle vilja prata med någon som har gjort de.. så om du känner att du vill så lägg gärna till mig på msn :)

2009-03-18 @ 16:35:58
URL: http://marleneperssson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack Ellen:) Åh ska du? Det gick fortare för dig då att bli av den. Härligt härligt! Konstigt nog så är man ju så van så man tror knappt dom är borta ;)Men sorgligt med på nåt vis att(som du säger)hela denna process är över.

2009-03-19 @ 12:46:53
Postat av: Malin

Heej Jenny! :) Jag har bytt blogg till http://maaylino.blogg.se. Bara så du vet! :) Kram!

2009-03-23 @ 19:07:15
URL: http://maaylino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0