Fredag den 13!

Förutom att jag vaknade med migrän igår och fick ett besked som jag var tvungen att besluta om hur jag skulle göra så var det annars inte en otursdag. Man har ju haft mer otur om man säger så!
Så istället för att gå på fest så umgicks jag med syskonen Börjesson ;-) Krånglade ju klart lite där när vi skulle beställa pizza och missade början på Idol vilket vi visste skulle vara det bästa ;-) Sist blev det skräckfilm och hade en mycket trevlig kväll.

Har fått jobb nu Måndag till Fredag. Så det blir ju lite annat om man säger så och det måste man ju va glad för :-D Har tyvärr lyckats få lite ont i halsen. Va är nu detta. Kan ju bara inte blir sjuk, så det får man inte tro. Inte nu när man ska jobba och det är en del denna veckan med. Vore INTE så käckt inte.

Ha en fin helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0