Så där kan det inte va!!!

Var ju hos Tandläkaren imorses och min tand som är en mjölktand och som det var lite tal om att göra implantat när jag ändå gjorde käkoperationen blev det ju inget med. Så den byggdes ju bara på och lite sånt. Men min tandläkare sa att det såg inte alls bra ut. Den måste vi göra något åt!!! Sådär kan det inte se ut!
Hör av sig om en vecka,så det blir spännande att se hur det blir med detta =) 

Nu ska jag göra mig iordning för 91- års KALAS hos min mammas farbror! 
Ha en fortsatt fin Torsdag :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Det där med tänder jenny, kan vara strävsamt, stackare du har fått ta hårda smällar i den regionen.hoppas det fixar din tant på bästa sätt.

kalaset kul?

2009-10-16 @ 22:52:12
Postat av: Jenny

Svar: Tack Ida,det är kul du läser min blogg :)

Ja nu när det liksom har tagit slut hela denna låååånga process som var i alla dessa år. Så börjar det med nåt igen. Men det kan ju va lite kul med på ett vis. Så det blir nog bra!

Nja kalaset var väl okej ;-)

2009-10-17 @ 10:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0