Din jävla Idiot!

Efter att ha blivit kallad en massa fula ord idag på jobbet gång på gång så känner jag mig rätt så rejält arg nu. Framförallt ledsen. Försöker inte tänka på det men den människan. OJOJOJ! Jag skulle iallafall dra åt helvete,en jävla idiot,jävla apa,kärringjävel,satmara,spionjävel...allt man kan tänka sig av de där fula orden!

Är verkligen inte på humör nu ikväll så jag ska snart ta ett bad och sen inte göra någonting mer än att ??? Men nu ringde Linda :) JAAA!!! 

Pussiluss!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Nej usch vad taskigt!!!! Sånt där ska du inte behöva tåla!!

2009-09-17 @ 22:48:40
URL: http://thesagaofmalin.blogg.se/
Postat av: Ida

Vad är detta Jenny? Ta ingen skit. fy satan vad är det för kärringjävel.? stor kram till fina gumman

2009-09-20 @ 10:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0